Pages

Temanku !

Jom Exchange Link ! - Dont Forget to Follow me ye ^_^ ngeee - I will follow u back !

Thursday, January 5, 2012

Tuduhan Nur Amalina Liar Hanya Fitnah ?


Tuduhan Nur Amalina Liar hanyalah Fitnah ,tu laa yang emak dye cakap . Gua baca berita2 , gambar - gambar yang disebarkan tuh , mak dye cakap , mak dye yang tangkap time bercuti bersama keluarga . ( hmmmmm , no komen) 

Mak Amalina jugak cakap yang seluar yang dipakai oleh Amalina tuh , mak dye yang belikan. ekekekek :D

“Tidak! Anak saya bukan anak gadis yang liar. Saya tahu dia lebih daripada orang lain. Bukan saja kerana dia anak saya, malah kami berhubung hampir setiap malam. Malah saya juga sudah 13 kali ke sana (United Kingdom), sejak dia menuntut di sana,” kata Sabariah kepada Sinar Harian.
Berita selanjutnya : Sinar Harian 

0 orang tengah membebel: