Pages

Temanku !

Jom Exchange Link ! - Dont Forget to Follow me ye ^_^ ngeee - I will follow u back !

Tuesday, December 28, 2010

Malaysia VS Indonesia (haisssHh)

Haaiisshh~ apa kess laa mcm neh kan.... kite men bola bukan nak timbulkan pergaduhan pon...
adoyai~ nike tak pasal2 pulak timbul pergaduhan cakap, malaysia men jahat laa..
men laser laa..ape bnde laa kan..
huhuhuhu

Come On laa rakyat MALAYSIA ! kite kene p.K KeDEPAN.
tak mo laa gadoh2...bUkan kite neh serumpun ekk??

takkan laa sbb bnde kecik neh pon nak gado2 kan? mcm2 hal berlaku...
asl ekk? AKU INGINKAN KEDAMAIAN...

ary neh, tak pasal2 mamaty endon neh pegi msg kat aku, cakap bla3x!~ kutuk malaysia...
eyh...ade ke mcm tue?? plek jee kan..!
p aku tak keysah pon...

yg aku tau, aku just nak tengok bola...yg laser2 tuh, aku tak ambek port sgt..hahahaa
bydaway, aku puas aty laa tgok Malaysia maen...
hahahaa...Go harimau Malaya..~

Hmm..nie yg wat aku ter p.k neh, ntah bile kan malaysia dapat masok WORLD CUP.!

hahahaa...aku berangan jap leerrr~ ngarOooT JE kan...
eyh, nak tau sapa sbenanya bersalah dalam hal laser tuh??
jap ekk....



ini dia!!~

0 orang tengah membebel: