Pages

Temanku !

Jom Exchange Link ! - Dont Forget to Follow me ye ^_^ ngeee - I will follow u back !

Tuesday, April 10, 2012

Zed Zaidi Meroyan ape marah abg aku ni ? ver- ABPBH 2011

Hmm , gua pun mula tak memahami , dah kenapa dengan si Zed Zaidi tu , meroyan tak tentu pasal , dok pertikakikan kemenangan abg aku tue , Aaron Aziz . Ape daa . Bagi gua , takde timbul isu kenegaraan laa dalam bende - bende macm ni . Bagi gua , kata - kata Zed dalam twitter dia tu agak kurang matang laa , tak sesuai dengan jawatan dia kat Seniman tu . Kalau dah menang tu , menang laa , bagi gua , rakyat Malaysia bukan bodoh untuk menilai kehebatan seseorang artis nie . Abg aku ( Aaron Aziz ) nie memang berbakat kot 

Korang nilai sendiri laa , apa yang kuat dok mencarut dari tadi nie . 





Pesanan Buat Aaron Aziz : Lupakan n buat tak tau je ye abg ! hahahaa . LOL
Pesanan Buta Zed Zaidi   : Heyy ! Lu jgn mcm2 mau bikin gua panas . LOL

Nota Kaki : Dah2 laa gaduh tu ye :)

0 orang tengah membebel: