Pages

Temanku !

Jom Exchange Link ! - Dont Forget to Follow me ye ^_^ ngeee - I will follow u back !

Sunday, January 15, 2012

Ko ade masalah ke ? Phewww !!

Assalamualaikum , hehehe , rajin kan aku post malam2 buta macam nie , bukan ape , actually , gua dah schedule dah entry neh. oops ! Terkantoi plak . hahaha . Mesti korang tertanya2 kan , kenapa laa mamat nie dok post entry mcm nie . haaa . sini ceq nak habaq mai . haha . korang sume mesty tau kan ape itu F.A.C.E.B.O.O.K kan ? Sume mesti ade facebook kan ? Kalo xde facebook tuh , umpama manusia yang tak ikut peredaran zaman laa yer kan , manusia yang dok dalam gua ( caves ) bukan batu caves ekk . ekekekeke ,  memang manusia yg giler tak update laa ! 


Ni laa dye wajah FACEBOOK yang gua dah kecoh2 dari tadi nie .

Tapi , bukan gua nak kecoh pasal facebook nie , sebab gua sendiri pun ada facebook . Gua just nak tau , kenapa pompuan suka ambik gambar2 mcm yang kat bawah nie ekk ? Bajet diva ke ape . hikhikhik. jahat tol laa ! Tak kutok tau , just maki cket2 jerkk. ehehe . 

Credit to 9GAG.COM

hahahha . cute bukan gambar2 tuh , mesti korang pernah buat atau terserempak dengan profile picture mcm neh , ata singkatan dye , (DP) . Ayat2 budak zaman sekarang . hehehe . ok laa , gua chioq dulu , nanty gua ada idea, gua update entry gua yang baru . Salam dari gua untuk korang sume @Bandar Metropolitan , Sintok Kedah . 


Nota Kaki : Semua entry neh xde kaitan dengan sapa2 oke ! Gua just nak luahkan jek. heheheh . 


0 orang tengah membebel: