Pages

Temanku !

Jom Exchange Link ! - Dont Forget to Follow me ye ^_^ ngeee - I will follow u back !

Saturday, November 27, 2010

HEhE :) mENgharGai Org di SekELilING :)

Malam nie lak , topik
 menghargai org yg berada di sekeliling kiter....

hehehheeh :)

Nak tanye cket, penah tak ade org kat sekeliling korang,
sayang sgat2 kat korang....Family ofcourse laa kan?
slain keluarga ??
mesti ade kan?
hehehhee~

Hmm!
okeyh, kite start....
Menghargai org yg berada di sekeliling kite, penting ta...tak kire ar..
lelaki ke ..pompuan ke..
kekadang tue, org yg sentiasa rapat di sekeliling kite...lebih memahami diri kite..
aku syuko sgat2..ramai yang sentiasa berada bersama aku...
aku ade keluarga, org tersayang, aku ade kwan2 yg memahmi aku...
aku sayang korang sumer tau!

hehehehe
Kalo cakap sal kapel lak??
hmm! sesuatu yg sukar diramal...
mule2 berkapel neh...sume je manis kan??
abg2,syg2...tak marah pon... ape lagi nak tengking2 kan???
kapel?

Kapel VS kawan

mane satu ag penting bagi korang??
kawan ke kapel korang??
cuba kite flash bac balek...kapel n kawan??
sape ag kite kenal lebih lame??
kalau di nilai balek....
bagi aku laa kan??
kawan ag penting tau...
p tak bmksud kapel tue kite abaikan...
cume layan mcm kwan je...lebih cket r kan??
hehehhe

tapi??
kadang2 kite bute sbb cinte...
love is blind...
n we blind becoz of love??
ist true??
tepuk dada, tanye mnda..tnye diri...
korang penah bodo sbb cnte ke??

aku penah mengalami satu kisah cnte nie..
dulu aku pon cnte die sgat2...
p die hampakan aku...
adoyai~
:(

KISAH LAME JANGAN KENANG
=)

ape yg penting? hargai org yg berada bersama anda sekarang :)

0 orang tengah membebel: